I fall in love whenever we meet

Åh vilket underbart väder det har varit denna påskhelg. Helt underbart och det ska bli lika fint imorgon. Så nu passar man på att steka!
Igår blev det den första grillning hos John, det blev släktmiddag! Super mysigt, vi fick grillad lax. Super gott, var verkligen trevligt att träffa alla igen. En sån mysig släkt!
På kvällen blev det mys med tjejerna på altanen hemma hos mig. Vi tände ljus, snacka en massa, drack vin och lyssna på musik. Hur mysigt som helst och det blir mer sånna kvällar kan jag lova!
På natten drog jag och Emelie till interpool med John, där blev det även mer mys!
Idag blev det mer stekning i solen, till kvällen fick jag äntligen träffa min släkt och få i mig lite påskmat! Super mysigt var det!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0